Oldalak

2014. november 5., szerda

Essence szerzemények :)

Sziasztok!

Ma egy újabb blog bejegyzéssel jöttem nektek, ami egy Essence szerzemények poszt lesz :) Összesen 3 dolgot vásároltam az elmúlt hónappban :)
(Bocsi a rossz képekért) :(

1. Essence XXXL longasting lipgloss MATT effect (05 velvet rose)

Ajánlott fogyasztói ár: 849.-

Már régóta szemeztem egy matt ájakkrémmel és most sikerült is egyet beszereznem :)
 Nagyon szép színe va, az illatáról nem is beszélve (imádom, tényleg :D).

Nem lesz teljesen matt, de nem csillogó és szerintem ez nagy pozitívum. Aplikátoros ecsete van, akár csak egy szájfénynek. Egy picit szárítja az ajkakat. Két rétegben adja vissza nekem az üvegben lévő termék színét. Ezért 5/4. :)

 Pár kép :)







2. Essence Lash Princess szempillaspirál :)

Ajánlott fogyasztói ár: 1249.-

Először Breakfatatfruh Fruzsinál láttam, azután barátnőm is megvette. Na akkor már láttam, ez neke is kell :D Elég érdekes keféje van, pont kellemes mennyiséget visz fel, csak néha kell lehúzni a tubus tetején.

A csomagolása gyönyörű. :)

Erről is képek :)




3. Essence Colour&Go körömlakk (185 candy crush)

Ajánlott fogyasztói ár: 549.-

Ez elvileg az új szortiment egyik új tagja, amit már csak itthon vettem észre.
Annyira boldog voltam, amikor ez a körömlakk MATTRA száradt meg :D

A színe ilyen korallos, pinkes, naracsos egyszóval GYÖNYÖRŰ :D

Képek :3






Köszi, hogy elolvastátok! Kérlek hagyjatok nyomot, írjatok, lájkoljatok, iratkozzatok fel :)
Sziasztok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése