Oldalak

2015. június 22., hétfő

Motivációs képek #1

Sziasztok!
Mostanában elég sokszor nézegetek igazán extrém színű hajakat, gondoltam megosztom veletek a véleményemet.
Lássuk is :)



Ez a haj a napokban a legeslegnagyobb kedvencem lett.
Nem tudom miért, de úgy érzem, ha valaki megkérdezné, milyen extrém hajat vállalnék be
ezt a képet mutatnám :)
 
 
 

 
Imádom azokat a hajakat, aminek csak a vége van befestve. Szeretném, ha nyáron (maximum hajkrétával) ilyen lenne a hajam.
Hát nem néz jól ki?
 
 

Ez a haj, amit már nem mernék bevállalni, imádom nézegetni, de nekem már
túl extrém lenne. Ettől függetlenül gyönyörű :)
 
 
 
 Érdekes megoldás, de nagyon tetszik. :)
 
 
Sokszor gondolkodtam azon, hogy milyen lenne a hajam, ha színes lenne, de úgy érzem nem merném befesteni. Nektek már volt extrém hajszínetek? Ha igen milyen?
Ha nem volt, szeretnétek?
 
Tudom, rövidre sikerült, de tegyük fel, hogy ez egy próba bejegyzés volt. :D
Találkozunk legközelebb! Sziasztok!
 


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a hajak, de azért én nem vállalnám be.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak úgy,hogyha esetleg nem tetszik, kimoshatnám a hajamból :P

      Törlés